mercredi 22 octobre 2014

Hippie chick


Bonjour!

J'ai à nouveau une page à partager aujourd'hui avec une photo datant d'un an illustrant le penchant de ma petite dernière pour tout ce qui est serre-tête et chapeau ^^.
J'ai imprimé deux fois la même photo mais avec un filtre différent que j'ai ajouté avec Pixlr-o-matic.

Pour réaliser cette page, j'ai d'abord étalé un peu de gesso sur la page de fond. J'ai ajouté des carrés de papiers que j'ai agrémentés d'embellissements. Pour la touche finale, j'ai collé des bandes de decorative tape en haut et en bas de la page.


Hi!

I have another layout to share today with a picture from last year illustrating my youngest daughter's love for headbands ^^.
I printed the same photo twice but with a different filter that I added with Pixlr-o-matic.

To make this layout, I first spread some gesso on the background paper. I then added squares of printed papers that I adorned with various embellishments. As a finishing touch, I placed strips of decorative tape at the top and at the bottom of the page.






Matériel / supplies:
- papiers / papers: Bazzill, My Mind's Eye (Collectable Memorable & Unforgettable; Cut & Paste Adorbs; Market Street Ashbury Heights; The Sweetest Thing Honey & Lavender).
- embellissements / embellishments: alpha thicker (American Crafts), cadre / frame (Crate Paper-Styleboard), badge / flair & chipboard (My Mind's Eye-Market Street Ashbury Heights), decorative tape (My Mind's Eye), plumes / feathers (Artemio), ruban / ribbon (Celebrate), tampon / stamp (Pink Paislee-Indigo Bleu; Technique Tuesday), encre / ink (Colorbox Peony & Pink; Versafine Onyx Black & Smokey Gray), trombone / paper clip, sequins, gesso.


A bientôt! Bye for now!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)