mardi 27 septembre 2016

Today cards


Bonjour!

J'espère que votre semaine a bien demarré!

Je suis de passage aujourd'hui pour partager un duo de cartes que j'ai réalisé pour Feed Your Craft. J'ai utilisé deux badges du pack 'Rainbow Hearts' ainsi que le collection Indigo Hills de Pinkfresh Studio.

Hi there!

I hope your week is going well so far!

I am stopping by today to share a set of cards that I made for Feed Your Craft. I used mini flair from the 'Rainbow Hearts' pack along with the Indigo Hills collection by Pinkfresh Studio.




Comme souvent, j'ai utilisé des feuilles de paper pad pour créer la base des cartes. J'ai collé un rectangle de papier imprimé sur le devant puis j'ai ajouté différents embellissements: des découpes en papier, de la twine, des stickers, un chipboard, du fil et de jolis badges Feed Your Craft.

I used 6x6 patterned papers to make the bases for the cards. I placed a rectangle of patterned paper on top of each card and added various embellies: die-cuts, twine, stickers, a chipboard heart, thread and pretty Feed Your Craft mini flair.


'Hello today'


 'Enjoy today'


Matériel / supplies:
- papiers / papers: Pinkfresh Studio (Indigo Hills).
- embellissements / embellishments: badges / mini flair (Feed Your Craft-Rainbow Hearts), stickers, chipboard & die-cuts (Pinkfresh Studio-Indigo Hills), twine, fil / thread.


Merci de votre visite et à très vite!
Thank you for stopping by. Until next time!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)