dimanche 31 décembre 2017

Best 10 of 2017


Bonjour!

J'espère que vous allez bien et que vous passez de joyeuses fêtes! Pour le dernier jour de l'année, j'aimerais partager avec vous mes 10 projets préférés de 2017. Les voici!

Hi!

Happy holidays to you all! To celebrate the last day of the year, I'd like to share my favorite projects from 2017 with you. Here is my top 10!






J'ai fait cette page pour un des Scraplift Sunday de Paper Issues avec la jolie collection Millie & June de Fancy Pants. Je me suis inspirée d'une des magnifiques pages de Mary-Ann Maldonado.

I made this layout for Paper Issues' Scraplift Sunday using the pretty Millie & June collection by Fancy Pants. I lifted one of Mary-Ann Maldonado's beautiful pages.




Pour cette page, j'ai utilisé la collection Chasing Dreams de Maggie Holmes et Crate Paper ainsi qu'un badge Feed Your Craft et je me suis inspirée du mood board de mars de Paper Issues.

For this page, I took inspiration from the Paper Issues March mood board using the Chasing Dreams collection by Maggie Holmes & Crate Paper and a Feed Your Craft flair badge.




J'ai réalisé cette page pour Cocoa Vanilla Studio avec la superbe collection Wild at Heart.

I created this layout for Cocoa Vanilla Studio using the gorgeous Wild at Heart collection.




J'ai fait celle-ci pour le Pawsitively Pets challenge d'avril de Paper Issues avec des papiers et embellissements Maggie Holmes, Simple Stories, Dear Lizzy, Fancy Pants et Pink Paislee.

I made this one for the Paper Issues April Pawsitively Pets challenge mixing supplies by Maggie Holmes, Simple Stories, Dear Lizzy, Fancy Pants and Pink Paislee.




Pour cette page, je me suis inspirée du Working Title challenge de mai de Paper Issues et j'ai utilisé la collection Take Me Away de Paige Evans & Pink Paislee.

For this one, I played along with the Paper Issues May Working Title challenge using Take Me Away by Paige Evans and Pink Paislee. 




J'ai fait cette carte d'anniversaire pour ma fille aînée avec la belle collection Oh My Heart de Paige Evans et Pink Paislee.

I made this colorful birthday card for my oldest girl  using the beautiful Oh My Heart collection by Paige Evans and Pink Paislee.




J'ai réalisé cette page avec une grande photo de mon petit rayon de soleil et la jolie collection Hello Lovely de Cocoa Vanilla Studio.

For this page, I used a large photo of my little miss sunshine and the super pretty Hello Lovely collection by Cocoa Vanilla Studio. 




Pour celle-ci, j'ai été inspirée par l'Issue de septembre de Paper Issues et je me suis amusée avec la collection Golden Days de Fancy Pants.

Here, I played along with the Paper Issues September Issue using the Golden Days collection by Fancy Pants.




J'ai fait cette page d'Halloween à l'occasion de la Fall Crop de Paper Issues avec la très jolie collection Turn the Page de Paige Evans et Pink Paislee. 

I created this Halloween page for the Paper Issues Fall Crop using the colorful Turn the Page collection by Paige Evans and Pink Paislee.




J'ai réalisé ces sacs cadeaux avec la collection Turn the Page ainsi qu'avec de jolis autocollants du #StickerBook de Paige Evans et j'ai eu la chance de pouvoir les partager sur le blog de Pink Paislee.

I made these gift bags for my guest designer spot on the Pink Paislee blog using the Turn the Page collection and cute stickers from the Paige Evans #StickerBook.


Merci beaucoup de votre soutien tout au long de cette année! Je vous souhaite un excellent réveillon et je vous dis à l'année prochaine!
Thank you so much for your support throughout the year! Happy New Year's Eve! See you next year!


Elodie


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)